MLS i Apple anuncien un acord de streaming de 10 anys
La Major League Soccer (MLS) ha anunciat un acord de 10 anys amb Apple per transmetre tots els partits masculins de primer nivell dels Estats Units a tot el món en el que es descriu com un dia “històric” per a la lliga.

A partir del 2023, l’acord permetrà als espectadors veure tots els partits de la MLS, Leagues Cup, MLS NEXT Pro i MLS NEXT a través de la plataforma de reproducció de la lliga de futbol professional masculina, que estarà disponible a través d’Apple TV.
Ni la MLS ni el gegant tecnològic Apple van revelar el valor de l’acord quan la CNN li va preguntar.

“Avui és un dia històric per a la nostra lliga i per al nostre esport”, va dir el comissari de la MLS, Don Garber, en una conferència de premsa, descrivint l’acord com una associació “primera del seu tipus”.
Els subscriptors d’Apple TV podran reproduir un nombre limitat de partits sense cap càrrec addicional, mentre que els abonats de la MLS tindran accés gratuït al servei de streaming de la lliga, segons un comunicat que anuncia l’acord.
La MLS està adaptant el servei al seu públic internacional, produint tots els partits en anglès i espanyol.
Els partits on juguen equips canadencs també es podran veure amb cobertura francesa. També hi ha plans per produir tota la cobertura en portuguès, afegeix el comunicat.

El nou servei afectarà l’horari de la lliga, amb partits entre setmana que es jugaran els dimecres a la nit i partits de cap de setmana programats per als dissabtes a la nit, per tal de crear predictibilitat per als aficionats, va dir el sotscomissari i president de la MLS, Gary Stevenson, en el comunicat.
“Per primera vegada a la història de l’esport, els aficionats podran accedir a tot, des d’una important lliga esportiva professional en un sol lloc”, va dir Eddy Cue, vicepresident sènior de Serveis d’Apple en un comunicat. “És un somni fet realitat per als aficionats de la MLS, els aficionats al futbol i qualsevol persona que estima els esports”.